- Ajankohta: 2013
- Toimeksiantaja: Hämeenlinnan kaupunki ja paikalliset liikennöitsijät
- 3 Opiskelijaa (HAMK muotoilu)
- Opiskelijoiden saamat hyödyt: Kokemusta asiakaslähtöisestä työskentelystä, suunnittelutyön hinnoittelusta ja tilaustoimitusprosessista ja sen sopimisesta.
Lähtökohta: Linja-autoliikenteen imagon uudistaminen ja
vetovoimaisuuden lisääminen
“Toiveemme on löytää keinoja joukkoliikenteen imagon
kohottamiseen ja vetovoimaisuuden lisäämiseen. Lisäksi olisi toiveena luoda
jonkinlainen visuaalinen ilme/symboli/logo, jota voisi hyödyntää esim. bussien
sivuikkunassa ja aikatauluissa, yms. Symbolin tulisi liittyä tiiviisti
kaupungin ilmeeseen ja todennäköisesti siinä tulisi osana käyttää parhaillaan
uudistumassa olevaa auringonkehrää”.
Tuotos: Visuaalista materiaalia liikennöitsijöiden käyttöön
aikataulukirjoista, pysäkkimerkeistä linja-autoteippauksiin
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti