PROJEKTI: Finnbuild 2014


  • Ajankohta: 2014
  • Toimeksiantaja: Kehittämiskeskus Oy Häme
  • 10 Opiskelijaa (HAMK Construction engineering, liiketalous ja muotoilu, sekä Metropolia Marketing)


Lähtökohta: Hämeenlinnan rakennusalan yhteisosaston suunnitteluun kaivattiin lisää ideoita etenkin asiakkaita houkuttavan showstopperin osalta

Tuotos:       Opiskelijoiden tuottamat, mallinnetut ideat showstopperista sekä toimeksiantajakonsortion valitsema, koko osaston ulkoasu. 

Projektin lähtökohtana ollut ideoiden tarve herätti mielenkiintoa useissa eri alojen opiskelijoissa. Innovointityöpajojen kautta syntyneet ideat vietiin aluksi yhtenä isona ryhmänä, jatkossa pareittain eteenpäin ja ideoita jalostettiin kunnes messukonsortiossa mukana olleet alueen yritykset valitsivat ideoista parhaat toetutettavaksi. ideointiprosessin jälkeiset tuotantoonpanot jatkuvat Konseptorin ulkopuolella ja ne toteutetaan Finnbuild –messuilla syksyllä 2014.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti